Ofte stilte spørsmål

  • Innmelding gjøres på vestfossentrening.no

  • Ved innmelding får du tilsendt info på mail/sms om nedlasting av app som gir deg tilgang til senteret.

    Når du er ferdig med registrering og lastet ned appen så kan du starte å trene umiddelbart.

    Åpningstider 05-24, alle dager.

  • Vi har 18 års aldersgrense for innmelding via vår nettside. Om du er under 18 år og ønsker å trene så er det mulig om du tar VTS-lappen. En av dine foresatte må ta kontakt med oss her: pt@vestfossentrening.no for påmelding. Les mer om VTS-lappen.

  • Vi ønsker at alle får god utbytte av medlemskapet sitt og tilbyr derfor gratis veiledning ved innmelding. Veiledningen må benyttes innen en måned fra oppstart.

    Vi tilbyr også pt-timer og oppsett av individuelt treningsprogram. Mange velger fast oppfølging av pt og får god fremgang og hjelp til å oppnå målene sine. Les mer om personlig trening.

  • Ved innmelding så lages det automatisk en faktura som gjelder for resterende dager av inneværende måned, samt hele neste måned (i tillegg til evt adm. avgift for medlemskap uten binding). Avtalegiro trekkes fra og med måned nr tre fra innmelding. Dvs om du melder deg inn i desember så blir første trekket via avtalegiro i februar

  • Trekket gjøres den 20 hver måned eller neste virkedag og betalingen gjelder for inneværende måned.

  • Det er ikke tillatt å ta med noen som ikke er medlem inn på senteret, heller ikke barn, selv om de ikke skal trene.

    Dette av flere årsaker; vi har ikke egnet oppholdssted for barn eller barnepass og barn skal ikke benytte apparater, dette også med fare for skader. Apparater, utstyr og treningsområde skal ikke okkuperes av noen som ikke trener, men være disponibelt for medlemmer. Senteret er ikke et barnevennlig område og vi har fokus på et voksent og rolig miljø på senteret.

    Om du har barn som vil trene (kanskje mens du trener oppe, så kan du se på tilbudet vi har til barn og ungdom: Teens & Kids.

  • Det er ikke tillatt å slippe inn noen som ikke har gyldig medlemskap. Vi sjekker jevnlig og stopper tilgang om dette blir misbrukt.

    Det er mulig å få prøvetime for de som vurderer å bli medlem, men dette må avtales direkte med oss på forhånd ved å sende en e-post til support@vestfossentrening.no

    Alternativt kan de som ønsker betale for drop-in.

  • Dette kan du se på Boost appen. Velg fanen "Senter" nederst til høyre og velg dag.

  • Det er sjelden feil med appen og problemet er sannsynligvis at Bluetooth på mobilen ikke kobles opp mot inngangsdøra.

    Sørg for at Bluetooth ikke blokkeres av en annen enhet som headsett, ørepropper, klokke eller lydanlegget i bilen.

    Det er også viktig at du har nett-tilkobling.

    Du kan forsøke å legge ned appen og starte på nytt.

    Kontroller at appen har permanent tilgang til Bluetooth.

    Sjekk at stedstjenester er aktivert for appen.

    Evt ta en omstart av telefonen.

    Ta kontakt med oss om du trenger hjelp.

    Om faktura ikke er betalt, og det har gått 40 dager over tiden så stoppes automatisk tilgang til senteret. Det vil også startes igjen automatisk når betaling er registrert. Vi kan ikke overstyre denne prosessen.

  • Vi har skap ved inngangen som kan låses. Du kan enten ta med egen lås eller kjøpe i Vipps-shoppen.

    Obs! Skapene skal kun benyttes mens du trener og låsen skal av når du forlater senteret.

  • Du avslutter medlemskapet ved å sende mail til support@vestfossentrening.no

    Pass på at du får bekreftelse på oppsigelsen med dato for hvor lenge medlemskapet varer og når siste betaling gjøres. Du vil få en bekreftelse etter 7-10 dager etter at du har sendt en mail til oss.

  • Månedsmedlemskap kan pauses i inntil 3 måneder og i hele kalendermåneder.

    Inneværende måned kan ikke fryses. Dette gjør du ved å sende mail til support@vestfossentrening.no

    Pass på å få bekreftelse på frys. 
Årsmedlemskap kan ikke pauses.

Fant du ikke det du lurte på?
Send oss en mail til support@vestfossentrneing.no